loading...

عقیق و فیروز

هیجانات ، لرزها ، لرزها و کشتن: به همین دلیل ما به سینماها می رویم تا شاهد اتفاقات بزرگ ، شگفت انگیز ، غیرممکن و / یا غیرممکن در صفحه بزرگ باشیم. این فقط پمپاژ خون می شود تا شاهد نکات برجسته کار شیرین

محسن عقیق فروش بازدید : 141 شنبه 10 اسفند 1398 زمان : 21:12 نظرات (0)

هیجانات ، لرزها ، لرزها و کشتن: به همین دلیل ما به سینماها می رویم تا شاهد اتفاقات بزرگ ، شگفت انگیز ، غیرممکن و / یا غیرممکن در صفحه بزرگ باشیم. این فقط پمپاژ خون می شود تا شاهد نکات برجسته کار شیرین کاری و سرپیچی از مرگ باشد - به همین دلیل سالانه تن فیلم های اکشن به نمایش در می آیند. در حالی که بسیاری از آنها مطمئناً رضایت بخش هستند ، تنها تعداد معدودی شامل آن ترکیب گریزان از یک داستان عالی ، شخصیت های فراموش نشدنی و تسلط فنی بی نظیر از کلاهبرداری های stunts 'n' برای عبور از هیجانات ژانر و دستیابی به سینمای عالی هستند. این فیلم ها همه به آن وضعیت والایی رسیده اند. در اینجا گزینه‌های Looper برای بهترین فیلمهای اکشن تاکنون ساخته شده است.

 

اظهارات کشتی گمشده (1981)

 

قرار است مهاجمان ادای احترام به سریال های اکشن-ماجراجویی باشند که کارگردان استیون اسپیلبرگ و تهیه کننده جورج لوکاس در دهه 50 با تماشای آن بزرگ شدند. اما نکته این است که فیلم ها اغلب خوب نیستند - مهاجمان کاملاً از منابع اصلی آن پرده می کشند ، زیرا این فیلم کاملاً عالی است. هر صحنه لذت بخش است ، به خصوص توالی های اکشن: تعقیب تخته سنگ ، مبارزه با شلاق در مقابل اسلحه ، دنباله مبارزه با هواپیما. به علاوه ، چهره یک پسر ذوب می شود! اظهارات سرگرم کننده خالص است ، برای شروع ، تا پایان ، حتی پس از 100 بازدید.

 

خاتمه دهنده 2: روز داوری (1991)

 

فیلم اصلی Terminator از سال 1984 به خودی خود خارق العاده است - تاریک ، ریز و درشت ، عجیب و خطرناک ، همه با هوای جذاب و کم بودجه. Terminator 2 ، در حالی که دنباله البته یکی از گرانترین فیلم های تمام زمان ها بود - اما پول همه در صفحه نمایش است و آن شین متناسب با طرح و احساس داستان است: روبات های بسیار پیشرفته که در طول زمان به مسافرت می روند به طور متناوب ناجی آینده نسل بشر ، جان کانر (ادوارد فرولونگ) را بکشید و نجات دهید. به خصوص به خوبی اجرا شده دنباله موتور سیکلت است که شامل تعقیب پر سرعت ، نیمه کامیون و اسلحه است. و هر بار که یک گودال از فلز مایع دوباره خود را در آن Terminator شیطانی تغییر شکل داد؟ هنوز هم پس از گذشت بیش از 25 سال ، هنوز هم باحال است و هنوز هم به دنبال هنر است. افرادی که حتی فیلم های اکشن را دوست ندارند می توانند به لطف قدم زدن ستاره ای کارگردان جیمز کامرون از این فیلم قدردانی کنند: اکشن ، گرفتن نفس ، اکشن افزایش یافته ، یک نفس ، اوج. این ، همراه با ریسک های زیاد نقشه (آن کودک مجبور شد انسانیت را نجات دهد) و این واقعیت که در پایان همه ما به نوعی در حال گریه کردن بر روی یک روبات در عینک آفتابی هستیم که در آتش آن استفاده می شود ، برای سنین پایین ساخته شده است.

 

Mad Max: Fury Road (2015)

 

راه اندازی مجدد به طور کلی کار نمی کند - و حتی اگر این کار را انجام دهند ، آنها هنوز هم نسبت به چیز اصلی محکوم به رنگ پریدگی هستند. نه با Mad Max: Fury Road ، که در دنیای Mad Max با یک حرکت بدون توقف از طریق بیابان های آشنا ، هوس کننده ، پس از آخرالزمانی بر روی ماشین های اصلاح شده / مخزن / جنگ اصلاح شده و با خلبان جنگجویان عشایر هوس ، بقا و رانده گسترش و بهبود می یابد. جورج میلر ، خالق دیوانه مکس به کارگردانی Fury Road بازگشت و تجربه 35 سال سابقه اش به عنوان فیلمساز در آنجا با یک فیلم اکشن روی پرده سینما قرار گرفته است که هم بی نهایت هیجان انگیز است و هم از نظر احساسی قانع کننده است. این کمک می کند تا تام هاردی و شارلیز ترون در حال پیاده روی باشند ... برای گفتن چیزی در مورد "Doof Warrior" ، مردی که روی یک وسیله نقلیه متحرک می ایستد و یک گیتار الکتریک آتش نشانی بازی می کند. بهترین. شخصیت. همیشه.

 

بیگانگان (1986)

 

جیمز کامرون یک فیلم جالب و ترسناک ساده اگر در سال 1979 توسط ریدلی اسکات با بیگانه مطرح شد ، اسطوره ای از جهان بیگانه را گسترش داد تا نبرد وحشتناکی بین انسان و بیگانه ایجاد کند ، که نتیجه آن هرگز مشخص نیست. کلاستروفوبیک است مانند یک تریلر ، اما همچنین یک فیلم علمی تخیلی به دلیل تمام فضا و ، خوب ، بیگانه بودن است. بیگانگان کامرون همچنین بیشتر شخصیت شخصیت اکشن لمسی را که در همه زمان ها قرار دارد ، توسعه داد: الن ریپلی غیرقابل توقف و غیرقابل انکار ، که توسط سیگورنی ویور در یک جایزه اسکار به تصویر کشیده شده است. ناگهان ، این ژانر دیگر فقط برای آدمک ها نبود.

 

هویت بورن (2002)

 

در سال 2002 ، هنگامی که حق رای دادن به جیمز باند در حال گذر از دوره ای از کلیشه های کم تحرک و خسته کننده بود ، به یک فیلم جاسوسی کاملاً مدرن و کاملاً آمریکایی تبدیل شد که منعکس کننده محیط فعلی ژئوپلیتیک بود. همزمان با فروپاشی دوران جنگ باند به تاریخ ، این احساس "اکنون چیست؟" در صحنه جهانی توسعه یافته است ، مجسم شده توسط فوق دلاور فوق آموزش دیده مت دیمون که هویت خودش را نمی داند ... اما از توانایی های باورنکردنی جنگی خود آگاه است. به لطف فیلم های پارانوئید ، لرزان و سرعت فوری که توسط کارگردان داگ لیمن ایجاد شده است ، مخاطب به ندرت بیشتر از آنچه جیسون بورن (مت دیمون) انجام می دهد ، می داند و در نتیجه آنها هرگز به راحتی نفس نمی گیرند.

 

صورت / خاموش (1997)

 

این فیلم دارای چنین مفهوم شیطانی است که می توانست آن را مسخره و مسخره جلوه دهد ، اگر کسی توسط نویسنده افسانه ای هنگ کنگ ، جان وو ، مدیر کلاسیک هایی مانند Hard Boiled و The Killer ساخته شود. اما Face / Off شاید بهترین او باشد. این فیلم همچنین نقش کاملی را برای نیکلاس کیج پیدا می کند: کاستور تروی ، یک تروریست طنزآمیز که می کوشد عامل FBI شان آرچر را بکشد (جان تراولتا). سپس ، برای اینکه بدانیم کاستور کجا بمبی عظیم پنهان کرده است ، آرچر صورت خود را با جراحی جایگزین کاستور می کند ... و سپس کاستور جایگزین خود را با Archer's می کند. این مانند جمعه جمعه است ، اما با علم عجیب ، شورش ها ، تعقیب قایق ها و برخی از حماسه ترین سکانس های تیراندازی که تاکنون در فیلم گرفتار شده است.

 

Die Hard (1988)

 

بخشی از دلیل موفقیت آمیز Die Hard ، شرایط سینمایی آن است. فیلم های اکشن در آن زمان تمایل داشتند که مضراب های استوایی را با عضلات عظیم ریخته و با مشت های تخته سنگ و مسلسل زباله بکشند ، هرگز به بدخویی مطلق آلفا آنها شک نمی کردند و به سختی لبخند می زدند. برعکس با Die Hard ، که در آن بروس ویلیس یک مرد نسبتاً عادی و دارای ظاهری معمولی است و خردمندانه ترک می کند و ترس و ابراز تردید ابراز می کند زیرا تقریباً تک دست خود تروریست ها را پس می زند تا به معنای واقعی کلمه کریسمس را نجات دهند. این کمک می کند که ویلیس ، مشهور در آن زمان برای کارآگاه تلویزیون ، Moonlighting ، فوق العاده کاریزماتیک بود - اما فراموش نکنیم که Die Hard همچنین یک نمایش عالی از آلن ریکمن محبوب به عنوان هانس گروبر ، یکی از همه زمان ها داد. شرور فیلم عالی Yippie-kay-yay

 

The Fugitive (1993)

 

The Fugitive بهتر از آنچه حق داشته باشد بهتر است. منبع اصلی آن ، یک مجموعه تلویزیونی قدیمی با بازی دیوید جانسن به عنوان دکتر ریچارد کیمبل ، مردی که به اشتباه به قتل همسرش متهم شد ، فاجعه بار بود - اما به دست اندرو دیویس و کارگردان هریسون فورد ، ستاره یکی از هیجان انگیزترین داستان ها شد. تعقیب فیلم ها در همه زمان ها

 

نامزد دریافت جایزه بهترین تصویر در جوایز اسکار ، The Fugitive دارای دو مورد از معروف ترین قطعات مجموعه تاریخ در تاریخ فیلم است: سقوط قطار که به فرار Kimble (فورد) اجازه می دهد و سکانسی که به پایان می رسد وقتی Kimble از یک سد برای فرار از آمریکا فرار می کند. مارشال سام جرارد. تامی لی جونز برای عملکرد خود به عنوان جرارد جایزه اسکار گرفت ، چرا که این یک موفقیت برای بالا بردن ایندیانا جونز و هان سولو در یک فیلم اکشن است.

 

درنده (1987)

 

کارگردان John McTiernan عناصر فیلمهای جنگ را با وحشت و داستانهای علمی مخلوط کرد و با یکی از تکانهای اکشن و هیجان انگیز ، هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی که تا کنون ساخته شده است ، پیچید. قرار است یک گروه نظامی نخبه ، به سرپرستی سرگرد آلن "هلندی" شفر (آرنولد شوارتزنگر) ، یک گروگان ربوده شده توسط شورشیان را ردیابی کند. در حالی که اجتناب از حمله شورشیان و خطرات طبیعی جنگل ، نگرانی کافی نیست ، تیم همچنین باید با چیزی حتی بدتر از آن برخورد کند - بیگانه غول پیکر که آنها را برای ورزش دنبال می کند.

 

The Raid (2011)

 

Gareth Evans 'The Raid یک هیجان انگیز پلیس کلاستروفوبیک است که تقریباً بلافاصله با زمین برخورد می کند. یک افسر جوان پلیس به نام راما (ایکو ایوویس) برای کار در روز کار می کند - تا به دندان های مسلح به S.W.A.T. بپیوندد. تیم در حال سقوط یک ساختمان آپارتمان سقوط کرده جاکارتا. هدف: یک پروردگار جنایتکار و همرزمان برتر وی که بلوک را اداره می کنند ، از بین ببرید و به پناهگاه مجرمان اجازه دهید. این فیلم مانند یک بازی ویدئویی با زندگی واقعی پخش می شود ، زیرا تیم نخبه پلیس طبقه های پایین را پاک می کند و اراذل و اوباش مختلفی را اداره می کند ، در راه آنها به سمت کارفرمایان جنایت است ... تا زمانی که متوجه شوند که به دام افتاده اند و توسط آنها شکار می شوند یک جنایتکار از جنایتکاران تیک زده. هدف به سرعت برای راما و ترکیب تیمش تغییر می یابد: با زندگی آنها بیرون بروید.

 

ببر درهم ، اژدها پنهان (2000)

 

تصور کنید یک درام جنگی عاشقانه و عاشقانه های حماسی مانند Gone With the Wind ... اما همه افراد در آن توانایی های رزمی فوق العاده ای دارند که توانایی های رزمی را دارند و شیوه ای که در آن می جنگند از نظر فنی و بی نقص تر از بزرگترین شرکت باله است. این ممکن است مسخره و لنگ بنظر برسد ، اما در دستان توانمند کارگردان آنگ لی و اعضای اصلی بازیگران چو یون یون ، چربی یون ، میشل یو ، ژانگ زیی و چانگ چن ، نتیجه یکی از خیره کننده ترین و عمیقا فیلم هایی است که تاکنون ساخته شده است. . درست است ، مطمئنا ، اما عمل: تعداد زیادی سکانس شگفت انگیز از هنرهای رزمی در این فیلم وجود دارد ، مانند باند مبارزان که جلوی پایان خود علیه یک زن جوان در یک رستوران را می گیرند ... و نبرد نزدیک به بی معنی در آسمان ، در نکات شکننده درختان در حالی که فیلمهای اکشن معمولاً برای انجام کارهای سنگین وزن ، به جلوه های ویژه متکی هستند ، در Crouching Tiger ، آنها صرفاً توانایی های پیش از تولد را که قبلاً در فیلم ضبط شده است تقویت یا طعم می دهند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 538
  • بازدید کلی : 2,724